Algemene voorwaarden
Lees hier de belangrijkste regels en afspraken waar klanten van Bloemara zich aan moeten houden bij het plaatsen van een bestelling.

Bestellingen & Betalingen
Door een bestelling te plaatsen op de webshop van Bloemara, verklaar je akkoord te gaan met de volgende voorwaarden:
Alle bestellingen zijn definitief na ontvangst van betaling.
Betalingen verlopen via de aangeboden betaalmethodes in de webshop.

Verzending & Levering
Wij streven ernaar om bestellingen binnen de aangegeven levertijd te verzenden.
Eventuele vertragingen als gevolg van overmacht of vertragingen bij de verzenddienst vallen buiten onze verantwoordelijkheid.

Retourneren & Annuleren
Gepersonaliseerde of op maat gemaakte bloemstukken kunnen niet geretourneerd worden.
Andere producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, mits in originele staat.
Retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Schade & Klachten
Controleer je bestelling bij ontvangst. Indien er schade is, dien je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden met foto’s als bewijs.
Klachten worden binnen een redelijke termijn behandeld; voor alles is een oplossing.

Privacy & Gegevensbescherming
Persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor het verwerken van de bestelling en worden niet gedeeld met derden zonder toestemming.
Door je bestelling te plaatsen, verklaar je deze voorwaarden te hebben gelezen en hiermee akkoord te gaan.